Thursday, September 29, 2011

Wanita Cawangan mana ni ... Soi Lek Kata Jabat tangan je hehehee


BUDAYA cium tangan ahli politik di dalam UMNO memang sudah menjadi kebiasaan. Mungkin niatnya sebagai tanda menghormati, atau bodek taktaulah.


Biasanya kita lihat lelaki cium tangan pemimpin lelaki. 

Kelmarin siap disiarkan di dalam Buletin Utama bagaimana Wanita Umno bersalaman dan mencium tangan Khir Toyo. Tengok betul-betul wanita umno cawangan mana tu?

Nak tengok adengan cium lebih teruk di khalayak ramai, tengok video kat bawah ni. Laki orang dia cium tanpa rasa bersalah. Apa nak buat suami dia sporting.

Dalam Islam, bersentuhan antara lelaki dan perempuan bukan muhrim haram hukumnya. Maka bersalaman juga haram, apa lagi bercium tangan. Cium cakaplah jangan tanyalah, kambeng pun malu.



ReJaM© "Cikgu ajar, cium tangan ibu, ayah dan guru je, ahli politik tak payah..." 


Presiden IRAN hanya menundukkan kepala apabila dihulurkan salam oleh bukan MUHRIM

PS.. Berjabat tangan antara lelaki dan wanita yang bukan mahram bukanlah amalan Rasulullah dan para sahabat serta para solihin.. Menurut Islam hukum berjabat tangan antara lelaki dan perempuan yang bukan mahramnya adalah haram. Siti Aisyah r.a ada berkata: “...demi Allah, tidak pernah Rasulullah s.a.w menyentuh tangan seorang perempuan lain yang bukan mahramnya, hanya baginda membai’ah mereka dengan percakapan.” (Riwayat Imam Ahmad) 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...